سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 91 تیر 1 , ساعت 11:59 عصر

دلم برایت تنگ نشده … اصلا
دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!
.
.
.
مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است …
لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !
.
.
.
نمی دانم چه دردیست دوست داشتن …
همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود
پایت از این دنیا بریده می شود …
.

سایر جملات بسیار زیبا و جدید در ادامه مطلب

.
.
تو را به جایِ همه زنانی که نمی شنا خته ام دوست می دارم
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم
تو را به جایِ همه یِ زنانی که دوست نمی دارم دوست می دارم
.
.
.
زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد
پس با تمام سکوتم دوستت دارم
.
.
.
اندازه دوست داشتن مهم نیست
کیفیتش مهمه
همیشه یک دونه رو دوست داشته باشیم
ولی مـردونه


اس ام اس جدید عاشقانه و توپ دوست داشتن تیر 91



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

کد آمارگیر سایت و وبلاگ


 

تبادل لینک
تبادل لینک رایگان
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک